fredag 20 april 2012

Nardone ♦ Del 15


För att läsa de tidigare delarna tryck på Serie ♦ Nardone som finns under kategorier till höger, där finns alla delarna efter varandra, bara att skrolla ner.

--------------------


Dagarna går och kattungarna visar sig vara ganska busiga.

Graham får syn på Kerrigan.
Han suckar, vad har jag gett mig in på?...tänker han.

Fyyy dej stygga lilla hårboll, kolla vad du gjort med min fotölj! Skäller han på kattungen.

Det ringer på dörren och Graham öppnar, det är Beverly som kom.

-Hej! Jag eee.....hade inget för mig....så eee...jag tänkte kolla vad ni gjorde, tänkte ifall du....behöver hjälp med Troy kanske? Säger hon med lite osäker röst.

Det blir tyst och Beverly ler pinsamt mot Graham.

-Ja alltså....jag behöver väl inte direkt någon hjälp just nu...men....Graham skruvar sig.

Jag är ganska hungrig! Vi skulle ju kunna åka ner till caféet och äta något! Kommer han snabbt på!

Ja! Visst! Det blir bra! Säger Beverly fast hon egentligen inte är så hungrig.

Det tar en taxi för Graham kände att han skulle vilja ha en öl till maten, och Beverly har inget körkort än.

Troy skriker hela vägen i bilen. -Han är nog hungrig säger Graham.

Troy är ledsen.
-Jag går in och beställer säger Beverly ni kan vänta här.

Beverly går in för att se vad dom har.

Troy skriker högt! Och de andra gästerna blir irriterade.

Det tar ett tag men sen äntligen kommer maten, fast Troys mat är inte klar.

Troy får smaka av Graham så han är ganska nöjd. Det skymmer fort.

Beverly pratar ganska mycket om allt möjligt, Graham lyssnar mest.

Tillslut kommer Troys mat.
-Titta! Vad gott! säger Graham.

De väntar på Troy tills han är färdig.

-Nu är det mörkt och sent, Tory måste sova, och jag ska jobba imorgon som du vet. förklarar Graham.

Graham tycker att Beverly ser lite ledsen ut.
-Om du vill kan du ju följa med hem och sova över, du ska ju ändå passa Troy imorgon. Säger han.

Beverly lyser upp!
-Ja! Vad snällt av dig! Gärna!

De ringer taxi och går ut mot vägen.
Graham tittar på Beverly. 'Det kanske vad dumt att jag sa så...'tänker han.

De får vänta en stund, Troy börjar nicka till i vagnen och båda tittar på honom.
-Kom nu då taxi, säger Graham.

På vägen hem i taxin sitter de bara helt tysta. Graham funderar....

♦ fortsättning följer... ♦


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul med sims historier,får lust att göra en egen...:) Här är en kod som tar bort pratbubblorna +den gröna diamanten: HideHeadlineEffects on/off

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej tack! Ja den koden känner jag till, men jag vill inte tabort något från Nardone historien eller anväda nedladdade saker, utan jag vill hålla historien så "sims 3" som möjligt eftersom det är Graham själv som vart med och gjort spelet. Men gör jag en ny historia sen så blir det nog utan tänkbublorna:)

      Radera