söndag 1 april 2012

Conrads Showime liv fortsätter.


Conrad tar första steget och ger anden en puss!

Oops! hehe....

De går ut och ser på stjärnorna tillsammans.

Ett par dagar senare berättar anden för Conrad att hon väntar barn, och Conrad verkar tycka att det är spännande!

Vad det än blir ska bebisen heta Blue säger Conrad.

Magen växer kanonfort!

Snart blir familjen större!

Jo just det Conrad har planterat en bananplanta vid poolen nu!

Familjebad i poolen.

Och så var det dags! Men Conrad är inte hemma! Han är på turné!! Typiskt...

Det blev en liten tjej.

Senare kommer Conrad hem och tar upp Blue för första gången, fast hon vart ju inte så mycket blå haha:)

Till helgen blir det fest! Conrad fyller år!

Gammal gubbe blev han nu. Nivå 9 som trollkarl, hinner han nå 10 innan han dör tro?

Lilla Blue har också växt upp och fått en kanindräkt som pappa.

De ser på kaninprogram på tv tillsammans:)

Första uppträdandet som gammal.

Nya tricket är att flyga!

Medans Conrad uppträder är mamma ande i parken med Blue och hundarna och lär Blue gå! Och hundarna fattar ingenting. hahaha :D


3 kommentarer:

  1. Ååh, lyckost. Jag hoppades faktiskt på att mitt andebarn skulle ha en naturlig hudfärg men barnet blev blå. Men det konstiga var att anden och min sim var "På G". Men anden kunde fria direkt även om dom inte var ihop. Men anden kunde inte fråga om dom skulle bli ihop. Det kunde inte min sim heller. Fast min sim kunde inte fria då heller... Innan anden hade min sim en fästmö som tyvärr blev otrogen på deras svensexa så dom gjorde slut. Men anden min sim fick en liten blå unge med var OCKSÅ otrogen till slut. Men nu håller han (min sim) på att försöka få tillbaka den förra tjejen ^^ Fast hon är inte otrogen nu. Så min sim som heter Robin och den förra tjejen som heter Carry är förlovade nu <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att andebarn kan bli blåa, det visste jag inte, men jag gissade att de kunde det.
      Simmar verkar experter på att va otrogna faktiskt.

      Radera
    2. mm jag vet ibland när man har en egen sim som har egenskapen flörig så går dom fram till vem som helst och flörtar.. ;/

      Radera