tisdag 17 april 2012

Sista delen av Conrad från Showtime!

Ja nu har jag nog visat tillräckligt från Showtime, igenting med akrobater eller sångare det får ni upptäcka själva:) Så här kommer några sista bilder.

En natt i Starlight Shores.

Lilla Dojan har blivigt gammal som Conrad själv.

Och Blue har växt upp och fått ett fint rum.

Här hänger hon helatiden och gör olika saker.

Chatta med kompisar är favorit.

Hon har alla ande färdigheter så hon kan trolla fram mat precis som mamma, praktiskt när man är sugen på kakor uppe på rummet:)

Blue går i denhär fina skolan i Starlight Shores.

En annan grej som jag glömt att visa som en ande kan göra(även Blue) är att "Trollbinda en sim" tex. om man irriterar sig på 2 som står och hånglar mitt på scenen...

...så kan man trollbinda ena...

Och göra slut på förhållandet! Mohahaha!!! Eller hitta på något annat kul. :) Man kan trollbinda så många simmar som får plats i hushållet, ej djur.

Tillslut dog Dojan, Conrad tog det väldigt hårt...

Tur han har lilla Dott kvar.

Stor showdags! Conrad nivå 10 i karriären!

Publiken är galen!

Conrad gör "levande begravd" tricket i farliga lådan!

Men....något går fel....

Och Conrad dör.......

Han blir begravd på kyrkogården..

Tillsammans med honom vilar Dojan.


Snipp snapp snut så var sagan slut! :)


Ifall någon vill ha en sim med andekrafter så har jag åldrat upp Blue och laddat upp henne!






Så en liten bonusbild på en sim jag hittade i parken som uppträder i en handduk!! Hahaha! :)

5 kommentarer:

  1. Synd att Conrad & Dojan dog ): Men vad ska du nu blogga om??

    SvaraRadera
  2. Neej snälla skriv såhär om både sångkariären och akrobat:D
    snälla<3
    Gillar verkligen din blogg den är riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tack! Så gulligt av dig! Men jag tror inte jag kommer göra det, ska hitta på nåt annat istället:) Nästa expansion som kommer ut kan jag nog göra såhär igen:)

      Radera
    2. Å vad bra längtar redan:)

      Radera