måndag 26 mars 2012

2 frågor om showtime!

Hej nu har det vart lite mycket senaste dagarna, jag har dessutom haft feber så har inte orkat blogga på kvällen, men nu så! Nardone del 13 kommer snart oxå.

-----

Ja jag har funderat på 2 saker, först vart är detta för ljus kring Conrads fötter?

Det kom bara upp helt plötsligt och var så ett tag medans han gick och så som vanligt. Inget medelande eller något. Sen försvann det igen. Nån som vet? Eller någon annan som haft så?

Sen undrar jag över detta trick, levande begravd, ska det verkligen vara en grå massa som fyller lådan? Så man inte ser något? Är det så för er oxå eller är det fel på min grafik? När han gör det andra tricket med den lådan(minns inte vad det hette) så är det vatten.

9 kommentarer:

  1. Detta handlar inte om frågorna men det handlar om Conrad..! Jag fick Sims 3 "Showtime" igår. Jag flyttade in precis bredvid Conrad för att lära känna honom osv. Vi blev vänner. Efter ett tag så såg jag att någon hade förvandlat Conrad till vampyr. Synd tycker jag..jag gillar ju bättre om den originella Conrad. En annan dag så var jag hemma hos honom och min sim och Conrad hade jätteroligt. Helt plötsligt skulle han till jobbet. MEN när han sprang så hände det som inte fick hända. Han dog! Det var inget roligt. Och Conrad hade en valp också (inte Dojan eller Dott^^). Så jag försökte ta hand om den så att den inte dog. Men så kom en sån där "djuradoptionsbyråkille" som hämtar djur. Rätt sorgligt va? :'/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj ja sorligt! Men vad dog han av? Var han gammal? Kul ändå att få höra vad som händer Conrad i andras spel! :)

      Radera
    2. Jag tror att han dog av törst. Eftersom han var en vampyr. Jag kollade en video på youtube. Dom visade inte någon dödsituation som kom ett rött spöke vilket Conrad fick. Dom visade inte heller vilken färg man fick om mna dog av törst. http://www.youtube.com/watch?v=f1LOiHOXkPE

      Radera
    3. Ja det var säkert törst! Jag har sätt flera vampyrer som dött av det! Spöket blir rött med ett pumpande lysande hjärta. Om du går till kyrkogården och trycker på moluseumet och tar "hantera de döda" så borde Conrad finnas där, då kan du antingen begrava honom på kyrkogården eller hemma hos dig om du vill ha ett conrad spöke som spökar:)

      Radera
    4. Okej tack (: För dom var liksom "på G". Då får min sim ett spöke som hon är "på G" med?? ^^

      Radera
    5. ja kanske, fast ibland försvinner relationerna när någon dör, tror det är en bugg.

      Radera
  2. Första frågan kan jag svara på :)

    Det är typ när de är kända, och ska uppträda eller så. Har för ,og att det är det, men är osäker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kan det nog vara, att det blir så när de har showtid att passa:)

      Radera