onsdag 21 mars 2012

Vad ni än gör golfa inte!!

Eller ja, chansen är säkert liten att detta händer...

På Conrads tomt fanns det ju en sånhär Golftee så han provade tidigt en morgon att svinga några slag.

Allt var lungt och tyst och Dojan lekte med sin boll.

Helt plötsligt ser Conrad något uppe i skyn!

Även grannarna springer ut för att titta!

På himlen kommer en meteor farandes!

Conrad springer undan, grannarna skriker!

Meteoriten kommer med en väldans fart rakt mot Conrads nyköpta villa!

BAAAM!!!

Det blir en jeeekla smäll!

Sen brinner det överallt!

Brandkåren kommer!

Sen kommer en brandbil till! Aldrig vart med om det förut. Jag ringde inte med Conrad utan butlern gjorde det.

Tillslut är iallafall allt släkt, ingen dog bara lite brända grannar:) Så varning för Golf! Haha...!

7 kommentarer:

  1. Oj då ;D var det inte oväntat för dig?? (:

    SvaraRadera
  2. Hahaha väldigt fint. Tur att han inte dog då! :)

    SvaraRadera
  3. Kan du uppdatera???

    SvaraRadera
  4. Come on, it was 4 days ago since the last post was!

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag vet varför meteoren kom det vet du nog också men ändå. Jag köpte en sån meteor-lockare grej. Och då undrar jag hur lång tid det tar för meteoren att komma. En vecka? Några dagar (hur många)?

    SvaraRadera