måndag 5 mars 2012

Rymd byggnad till Lunar Lakes

Här är min senaste skapelse! Ett hus gjord för Lunar Lakes.

Huset är byggt för en simbot och med huset följer simboten MAKULERAD :)

Hans uppgift är att befolka Lunar Lakes med flera simbots. Han gillar även att fotografera och samla på saker.

Fin utsikt från fönstret.

Jag har byggt huset här i LL, det går säkert att placera det någon annanstans eller i någon annan stad, dock kanske tomten får gräs då. Du bör ha Kvällsnöjen, Husdjur, Drömjobb och Leva Livet för att huset ska se bra ut. Ladda ner här!

5 kommentarer:

  1. Oj.. Underbart hus ju! :D
    Verkligen underbart, slår ju till och med mitt hus jag håller på med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack du! Jag som inte äns kännde mig hel nöjd...
      har du lagt upp ditt hus?

      Radera
    2. Men det ska du göra, älskade huset! :)
      Nej inte ännu, inte spelat sims på ett tag. Ska inte göra det förrens jag köper rampljuset, vilket e imorgon.
      Kan säga till om jag gjort det, om inte du märker det innan, hehe..

      Radera
    3. lite för mycket me svamp saken

      Radera