fredag 9 mars 2012

Showtime - Mekaninsk tjur

Måste ju bara visa er dessa bilder! :D

Conrads nästa besök blev till detta ställe!

Där inne fanns det en sånhär skojig sak! Och det gick ju bra till en början!

Sen blev den helt vild och allt blev knas!

Nej vänta nu är det inte på ryggen man ska sitta?

Okej fast nu sitter du väl åt fel håll?

Inte så lätt det här!

Haha detta var ju oxå en variant!

Sådär ja! Det gick ju bra!


Efteråt hade han humöret "utmattad" å det kan man ju förstå. Haha.

4 kommentarer:

  1. Haha awesome pics! :)
    Nu kommer det kännas som om jag härmar dig eller om du läste mina tankar. När jag såg bilderna från början *hade inte orken att kommentera då* hade jag precis fotat när min sim åkt den där och tänkt lägga upp bilder på henne, haha ;)

    SvaraRadera
  2. Jättekul att följa och se allt Conrad gör! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. va kul att du tycker det, då ska jag lägga upp mer! :D

      Radera