måndag 27 februari 2012

Bli kompis med mig på thesims3.com!


Jaha, lite komiskt är att straxt efter jag gjorde det här inlägget plockade EA ner thesims3.com och gjorde om "min sida" sidan. Så nu ser ju allt annorlunda ut, men någonstans trycker man väl om man vill bli kompis iallafall. Säg till om ni inte ser min sida, för jag ser inte riktigt alla andras sidor...skumt.



 skulle vara roligt att se vilka ni är som läser här inne, lägg till mig som kompis på www.thesims3.com! Klicka på bilden för att komma direkt till min sida.
Sen när Simport och Showtime släpps så kan vi även prova att skicka simmar till varandra, den som vill.



Här är ett klipp om Simport med svensk text!

8 kommentarer:

  1. Jag tror jag redan e vän med dig där, haha *glömsk* :D

    SvaraRadera
  2. Okay, jag var inte det, men har skickat en förfrågan nu :P
    Och jag vill gärna testa det här med att skicka över simmar, verkar ju skit kul *genom att se på videoklippet* :D

    SvaraRadera
  3. sv: Nepp, jag har tyvärr inte medeltiden. Men min kompis har det, så har spelat hos henne flera gånger. Men det e jättekul:)
    Ah, då vet jag. Ska nog köpa det när jag ändå köper Rampljuset :P

    SvaraRadera
  4. sv: Ah, så bra att jag inte e ensam, haha :)
    (Känns som om jag bombar dig med kommentarer här..)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det gör inget, bara trevligt med lite liv på bloggen, känns som man pratar med sig själv annars, folk verkar inte så skrivglada:(

      Radera
    2. sv: Tja, då kan man väl passa på att spela sims eller så :)
      Haha jao, kan ju kännas så ibland :/ Hehe, jag e alltid skrivglad, så mig kan du vänta kommentarer ifrån! :)

      Radera