onsdag 15 februari 2012

Nardone ♦ Del 4

För att läsa de tidigare delarna tryck på Serie ♦ Nardone som finns under kategorier till höger, där finns alla delarna efter varandra, bara att skrolla ner.

♦♦♦

Nästa dag kommer Marina hem till Graham!

TACK!.... för igår, får Graham fram med skrovlig röst.

Haha skrattar Marina, det var underbart att få vara med dig.
Graham blir knäsvag.

Marina tittar honom djupt i ögonen, söta du vart har du varigt hela mitt liv? Tänker hon.
Herregud vad hon är vacker tänker Graham.

De tittar på varandra länge, båda svävar som på moln.

Hehe, får Graham fram med ett stort leende.

Eeem....jag....har något till dig!

Graham ger Marina en bukett blommor han köpte nere i blommaffären imorse.
Marina blir glad, åååh va de doftar gott! Jag gillar lila säger hon.

Jag har aldrig träffat någon så mysig och snäll kille som du, fortsätter hon.

De kan inte hålla sig längre utan faller in i varandras armar.

När mörkret faller går de ut på balkongen för att titta på stjärnorna.

De tittar på varandra igen, jag tror jag är kär. säger Graham
Marina ler, är vi tillsammans nu? frågar hon.
Graham nickar, han är i himlen!

Det är lite kyligt ute så de beslutar sig för att gå in och se på en film,
äntligen har han någon att dela sofan med, detta får aldrig ta slut, tänker Graham.

De bestämmer sig för att Marina ska sova över, när de kommer upp till sovrummet tar Marina en kudde och anfaller Graham!
HA! jag fick dig!

Graham blir först paff av fullträffen sen grabbar han tag i en kudde han med, nu ska du få!!

De skrattar och vevar på som aldrig förr, tills de blir helt trötta i armarna.

Då kryper de ner i sängen tätt ihop, nu kan det inte bli bättre tänker Graham.

♦ fortsättning följer... ♦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar