fredag 17 februari 2012

Nardone ♦ Del 5


För att läsa de tidigare delarna tryck på Serie ♦ Nardone som finns under kategorier till höger, där finns alla delarna efter varandra, bara att skrolla ner.

----------------

Men jo det kan bli bättre!
Marina flyttar in hos Graham och livet rullar på tills Graham en dag fakriskt blir VD!!

När Graham kommer hem på kvällen har Marina ordnat en myskväll med ostbricka för att fira.

Jag är så glad för din skull älskling!

Det är bara för att jag har världens bästa tjej som har tålamod med mig när jag jobbar mycket! säger Graham och räcker fram ett par röda rosor.

Jag älskar dig vet du det? Säger Marina.

Jag älskar dig också.

De går ut och sätter sig vid bordet som Marina har dukat upp.

Mmm gud så gott, du vet att jag älskar ost! säger Graham.

Ja jag vet det, vill du ha lite champagne?

De sitter kvar en bra stund och pratar om livet.
Men sen måste Graham göra sig iodning och gå, han ska nämligen ut med företaget, de vill också fira honom!

Graham dukar undan, är du säker på att du inte vill följa med ut?
Nej jag är så himla trött, jag mår inte riktigt bra heller. säger Marina.

Graham går iväg ensam och möter alla på företaget vid restaurangen.
Grattis säger Katrina, detta är verkligen roligt!

Firandet pågår hela natten och alla är verkligen nöjda men sin nya VD!

♦ fortsättning följer... ♦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar