fredag 24 februari 2012

Nardone ♦ Del 8

För att läsa de tidigare delarna tryck på Serie ♦ Nardone som finns under kategorier till höger, där finns alla delarna efter varandra, bara att skrolla ner.

-----------------

På kvällen måste Graham jobba i vanlig ordning, och Marina tar en macka och ser på tv.

När mackan är slut hämtar marina en skål flingor också, hon är väldigt hungrig just nu.


Det börjar bli sent nu vi borde gå och lägga oss, säger Graham.
Mmm, ja ska bara ta en macka till säger Marina.

Men precis när hon hunnit ut i köket börjar värkarna!! Graham flyger upp ur stolen och fram till Marina.
Men herregud vad gör vi nu! skriker han.
Marina bara pustar och flåsar.

vi måste till sjukhuset fort! säger Graham
Jaaaaaaaaaaa, får Marina fram.

Det beställer en taxi och skyndar sig ner mellan 2 värkar, de brukar vara snabba på att komma såhär i storstaden, säger Graham.

Men båda blir ståendes på gatan och får vänta.
vi som skulle gå och sova, jag är jättetrött! Säger Graham.
Jo ja med, nu känner jag inget heller, kanske var det falsk alarm? säger Marina.

Men taxin kommer i nästa sekund och dom är snabbt framme vid sjukhuset!
Japp då var vi här, det är så spännande, hoppas det är en pojke som vill spela dataspel med mig! skrattar Graham.
Nej en flicka är det! säger Marina bestämt!

De går fram till dörren.
Damerna först! ler Graham.
Åh, tyst jag vill inte! säger Marina med orolig röst.

Det var inte falsklarm och en timma senare föds en POJKE! Allt gick jättebra,
men de får stanna i 2 dygn innan de äntligen får åka hem.
Kom! Ska jag bära, är det tungt? frågar Graham.
Nej det går bra!

Så åker dom äntligen hem, båda smått chockade men glada!

Nu är dom hemma igen, men nu som en liten familj på 3! Men ingen av dom kan förstå det riktigt än.

De lägger honom i den fina spjälsängen de köpte för bara någon dag sen.
Jag tror han sover nu, va ska han heta? undrar Marina
Jag vet inte, vi måste också sova, vi kan väl ta det imorrn? Jag har knappt sovit en sekund på dedär sjukhuset, gäspar Graham.
Sen somnar båda tvärrt.

Men sömnen blir inte långvarig, lillkillen vaknar flera gånger på natten och skriker.
Åh va han låter, jag har ju matat honom flera gånger det kan inte vara de, säger Marina förtvivlat.
Sov du lite till jag kan ta honom en stund. säger Graham.

Graham klär på sig och lyfter upp sin son.
Hej du! Varför låter du sådär va? säger han med pluttinuttig röst.


Så ja min lilla lilla vän, hos pappa ska du väl inte gråta?
Och bebisen blir tyst.


Några dagar senare måste Graham börja jobba igen, han är försenad men han måste bara prata med Marina först.
Du, jag har kommit på det bästa namnet nu! TROY! säger han glatt!

Är inte det dendär hjälten i spelet som ni håller på med just nu, undrar Marina?
Ja! säger Graham. Releaseen är nästa månad, det skulle vara så passande också. Snälla?
Mmm jo det låter ju rätt coolt, inget han borde kunna bli retad för. säger Marina.
Nejdå! Tack! Älskar er! säger Graham och rusar iväg.

♦ fortsättning följer... ♦

4 kommentarer:

  1. sv: Haha ja, verkligen. Det e jättemysigt med sådana starter :) Åh, låter ju jättekul, haha :D

    Bra berättelse förresten :)

    SvaraRadera
  2. Hej (skriv svar i min blogg)
    Vet du vart familjekatalogen är på the sims 3 kvällsnöjen,vilket sims spelar du där ^^?<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skriver både här och där då, familjekatalogen är alltid på samma ställe oavsätt sims spel, under "köpläget(F2)" sen den 3.e fliken är familjekatalogen. Hur menar du med vilket sims jag spelar? Jag har alla expantioner.

      Radera