tisdag 14 februari 2012

Nardone ♦ Del 3

För att läsa Del 1 och 2 tryck på Serie ♦ Nardone som finns under kategorier till höger, där finns alla delarna, när du skrollar ner.

♦♦♦

Graham blir mer och mer populär, till och med media hör av sig och vill göra intervejuver om det nya spelet som snart ska släppas.

En dag ringer servitrisen från caféet där Graham ofta brukar ta sin fikarast, de har pratat en hel del förut och Graham har lämnat sitt nummer,
men det var ju ett tag sen nu så Graham blev lite paff när hon nu ringde.
Hej det är Marina! Det var ett tag sen du kom och drack kaffe hos oss hur är det?
Emjo, de är bra med mig! Själv då?
Bara bra! Jag tänkte fråga dig lite fräkt såhär om du har lust att följa med mig till discokulan? Jag skulle gå med en tjejkompis egentligen
men hon är sjuk så hon kunde inte och jag var så sugen på att gå dit så jag tänkte att jag provar att ringa dig, du har ju berättat att du gillar att gå dit!
Graham blir lite nervös men bestämmer med Marina att de ska träffas utanför!
Kul! Ta med dig badkläder!

Graham gör sig i ordning, hon är grymt snygg och vill träffa mig! Tänker han när han står framför spegeln.


När Graham kommer fram till discokulan står redan Marina utanför, har du väntat länge? frågar Graham.
Nej ja kom precis! Kul att träffas! Kom så går vi in!
Graham blir helt stum av hennes skönhet.

Jag kan köpa drinkar åt oss vänta här! säger Graham.

Dethär är min favorit prova!
Det ska jag, säger Marina med en flörtig blick.


De dricker.

Dansar.

Pratar.

Och dricker mera! De bestämmer sig för att gå in till spadelen där det finns en bubbelpool.

Graham bara måste prova bubbelmaskinen de har där, han har aldrig gjort det!

Han blir lite snurrig.

Marina tycker de ska gå till poolen nu.

De kryper ner i det varma vattnet.

Och Graham kan inte hålla sig längre utan lägger armen om Marina.

Och kysser henne! Graham blir fullkomligt genomvarm i kroppen, eller kanske är det de varma vattnet.

De kysser varandra länge, ingen vill sluta, men tillslut stänger Discokulan och det måste.

Graham får en kram innan de skills åt.
Du är så fin! viskar Marina i hans öra.


♦ fortsättning följer... ♦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar