onsdag 22 februari 2012

Nardone ♦ Del 7

För att läsa de tidigare delarna tryck på Serie ♦ Nardone som finns under kategorier till höger, där finns alla delarna efter varandra, bara att skrolla ner.


-----------------
Nu njuter de 2 av livet, allt är så spännande och magen bara växer!

Graham ser Marina djupt i ögonen, vad vacker du är, och jag älskar din mage! Säger han sen.

Sen ger han henne en kyss!

Hallå där inne? Hör du pappa? Jag vill veta vem du är! Skrattar Graham

Nu börjar det bli riktigt tungt för Marina, är det inte dags snart? Tänker hon för sig själv.

Hon har fått en hel del ryggvärk med. Kan inte du massera min rygg sen när du är klar? Undrar Marina.
Mmm visst, mummlar Graham bakom skärmen.

Aaaajaj aj de gör verkligen ont här nere i ryggslutet.

Graham har lite svårt att koncentrera sig på sitt jobb när han ser Marina fixa runt på balkongen,
han är orolig att förlossningen ska starta, det är en grej han vill hinna med innan och nu är det inte många veckor kvar!

Så han tar tag i saken och tar med marina upp till utsiktsplatsen lite utanför stan! Hon är så nyfiken på va de ska hitta på.
Men Graham säger bara att det är en överraskning!

Det är verkligen en otrolig utsiktsplats dethär, man ser så långt! säger Marina
Mmm säger Graham fast han kan knappt släppa ögonen från Marina för att titta på utsikten, han är så nervös.
Nu är det dags tänker han.


Tillslut gör han det bara, han går ner på knä och börjar plocka fram överaskningen.


Och säger, SNÄLLA GIFT DIG MED MIG!!!
AAAAaaaaaa! tjuter Marina fram.

Snälla?! säger han igen.
Ja såklart vi ska gifta oss säger Marina.

Den passar bra! Och den är så fin! Jag undrade just när du skulle fria fnissar Marina
Graham skrattar, jag har ju tänkt göra det ett tag nu.


♦ fortsättning följer... ♦

2 kommentarer:

  1. Vart kan man köpa blommorna som står på skrivbordet? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom kan man köpa i vanliga mataffären eller så kan en sim ge dom till en annan. Fast jag tror man måste ha Leva Livet?!

      Radera